SKLEP INTERNETOWY

Reklamacje produktów

1 - Reklamacje towarów z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową możesz złożyć, korzystając z niniejszego z formularza. Wysłanie formularza reklamacyjnego zostanie potwierdzone poprzez odpowiedni automatyczny e-mail (wysłany na Twój adres podany w treści zgłoszenia). Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię, wysyłając informację na adres e-mail, podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację możesz zgłosić również w każdy inny dopuszczalny prawem sposób.

2 - Zgłaszanie uszkodzenia w transporcie należy zgłosić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę z powrotem. Jeśli sprawdzisz towar już po odjeździe kuriera i wtedy stwierdzisz jego uszkodzenie, zgłoś nam ten fakt poprzez nasz formularz.

3 - Jeśli odsyłasz towar, pamiętaj o jego właściwym zapakowaniu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (niebędące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego spakowania przez Ciebie towaru.

Punkty zwrotu produktów:

Osmolińska 2A, 98-220 Zduńska Wola
Telefon: +48 533 312 042
Mail:biuro@kbfmeble.pl
 
You need to create a form using Contact form 7 plugin to be able to display it using this element.