SKLEP INTERNETOWY
Reklamacje produktów
1 - Reklamacje towarów z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową możesz złożyć, korzystając z niniejszego z formularza. Wysłanie formularza reklamacyjnego zostanie potwierdzone poprzez odpowiedni automatyczny e-mail (wysłany na Twój adres podany w treści zgłoszenia). Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię, wysyłając informację na adres e-mail, podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację możesz zgłosić również w każdy inny dopuszczalny prawem sposób.
2 - Zgłaszanie uszkodzenia w transporcie należy zgłosić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę z powrotem. Jeśli sprawdzisz towar już po odjeździe kuriera i wtedy stwierdzisz jego uszkodzenie, zgłoś nam ten fakt poprzez nasz formularz.
3 - Jeśli odsyłasz towar, pamiętaj o jego właściwym zapakowaniu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (niebędące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego spakowania przez Ciebie towaru.







Zestawy modułowe EKONOMICZNE
BATERIE I ZLEWY
Panele dekoracyjne ścienne i lamele
Lampy
Lustra
Sofy i kanapy
Narożniki wypoczynkowe
Fotele wypoczynkowe
Pufy do siedzenia
Łóżka, tapczany
Szafki nocne
Toaletki
Biurka
Fotele biurowe
Półki wiszące
Komody
Szafy
Meblościanki
Stoliki kawowe, ławy
Szafki RTV
Stoły
Krzesła
Witryny, regały
Szafki na buty
Wieszaki